Οδηγός εξομολoγήσεως

Κρατάω στα χέρια μου έναν οδηγό εξομολογήσης (ή όπως αποκαλέιται εξομολογήσεως). Μερικά απο τα αμαρτήματα που μου φαίνονται παράξενα:

  • Είσοδος σε ναό ετερόδοξων
  • Γιόγκα, διαλογισμός
  • Τυχερά παιχνίδια
  • Προκλητική μουσική - τραγούδια
  • Σπατάλη χρόνου σε τηλεόραση και διαδίκτυο (αυτό που κάνω τώρα δηλαδή...)
  • Γυμνισμός
  • Καλλωπισμός
  • Και το πιο καλτ από όλα τα αμαρτήματα: Έχω ντυθεί μασκαράς...
Η ζωή είναι δύσκολη για όλους αλλά για μερικούς απο εμάς είναι πολλάκις δυσκολότερη. Μερικοί άνθρωποι σε δύσκολες καταστάσεις αναζητούν βοήθεια στην θρησκεία. Αν και μπορώ να το καταλάβω δεν θα το ήθελα για μένα. Αν ήταν να ζητήσω βοήθεια θα την έπαιρνα απο την οικογένεια μου, τους φίλους μου και τον εαυτό μου. Και επί την ευκαιρία δείτε την ταινία "Πίσω από τους λόφους" (προβλήθηκε στην κινηματογραφική λέσχη Πάτρας την περασμένη Δευτέρα) βασισμένη σε πραγματικο γεγονός στο παρακάτω λινκ:


Το μόνο σχόλιο μου για τη ταινία είναι πως οι μοναχές και ο παπάς είναι καλοί άνθρωποι αλλά έχουν υποπέσει στα παρακάτω αμαρτήματα (από τη λίστα των αμαρτημάτων του οδηγού εξομολόγησης):
  • Απελπισία
  • Πιστεύω σε όνειρα, προλήψεις
  • Ανευθυνότητα
  • Υποκρισία
Και επίσης σε ένα τρομερό αμάρτημα, στο φόνο (από αμέλεια). Σαφώς προσμετρώντας το τελευταίο αμάρτημα τους καθιστώ πιο αμαρτωλούς από ένα κοινό άνθρωπο. Ο φόνος δεν είναι στη λίστα.



0