Απολογισμός κυριακάτικης προπόνησης στις 09/06/2013

Στις 09/06/2013 αποφάσισα να κάνουμε με το φίλο Γιάννη περισσότερα χιλιόμετρα με ποδήλατα δρόμου. Διάλεξα το παλιό ατσαλάκι μου για τη διαδρομή αυτή γιατί είναι πιο βαρύ (για να καταπονηθώ παραπάνω). Ξεκινήσαμε με πολύ αργούς ρυθμούς γιατί περίμενα τα χειρότερα (που τελικά ήρθαν...). Η διαδρομή μας ξεκίνησε από Πατρα στις 10 πρωί από τη Βέσο Μάρε. Σε μια ώρα περίπου φτάσαμε στην Κάτω Αχαία και τραβήξαμε για Άνω Αχαία, Ελαιοχώρι και Άρλα. Στις ανηφόρες προς Τζάιλο τις ανεβήκαμε με λίγο κόπο και στη διασταύρωση συνεχίσαμε για Σανταμέρι. Το μενου για μετά είχε Άγιο Νικόλαο που έχω πάει αλλά από τη άλλη πλευρά. Εκεί το βουνό μας νίκησε και αποφασίσαμε να γυρίσουμε πίσω. Ξεμείναμε από νερό και ο Γιάννης ένιωσε δυσφορία. Η δεύτερη μπανάνα μου που του έδωσα ήταν αρκετή για να τον τονώσει. Νερό ήπιαμε μετά από το Τζάιλο που έχει πηγή και αντί να γυρίσουμε απο Άρλα πεταλάραμε προς ΒΙΠΕ. Κάναμε και μια πιο μεγάλη στάση στα Βραχναίικα για Λουξ πορτοκαλάδα και λεμονάδα για να ισιώσουμε. 90 περίπου κοπιαστικά χιλιόμετρα έλαβαν τέλος...

Το δίδαγμα ήταν πως πρέπει να έχουμε μαζί μας 2 παγούρια νερό και φαγητό... και επίσης πως δεν πρέπει να υπερεκτιμάμε τις δυνάμεις μας! Εγώ ευτυχώς είχα μαζί μου 2 μπανάνες, είχα και συμμάχους βαζελίνη, αντιηλιακό και την πολύ βολική μου δερμάτινη σέλα.

Να και η διαδρομή μας:



1