Ρουτίνα

Γράφω από την κατάψυξη του γραφείου. Η θερμοκρασία είναι 22 βαθμοί αλλά η δροσιά του κλιματισμού πέφτει ακριβώς πάνω μου (για να είμαι ακριβής πάνω στο κεφάλι μου από την αριστερή πλευρά). Η κάψα του καλοκαιριού δεν μπαίνει εδώ μέσα και δεν βγαίνω από το γραφείο ώσπου να σχολάσω. Ακόμα και το μεσημεριανό διάλειμμα το περνάω στο κουζινάκι που έχει και αυτό κλιματισμό. Κώδικας, συναντήσεις, emails... Ρουτίνα!

Αναρωτιέμαι αν θα ήθελα να είμαι σε μια παραλία με 38 βαθμούς θερμοκρασία, με το καυτό ήλιο πάνω στην πλάτη μου, στοιβαγμένος σε ξαπλώστρες (χωρίς ομπρέλα) με εκατοντάδες ποζεράδες τριγύρω, ένα φρεντο καπουτσινο που κάνει τέσσερα ευρώ και την έγνοια πότε θα γυρίσω σπίτι να κάνω μπάνιο με γλυκό νερό και να βάλω κρέμα στο πονεμένη κόκκινη πλάτη μου. 

Μμμ... προτιμώ την ρουτίνα από την παραπάνω εικόνα.
0