Κοινωνικά δίκτυα

Το email και ο παγκόσμιος ιστός (www) είναι οι πιο χρήσιμες υπηρεσίες του διαδικτύου.


Εφαλτήριο για την προηγούμενη πρόταση είναι πως ξεπετάγονται ένα κάρο κοινωνικά δίκτυα που συνεχώς αναπτύσσονται και ανανεώνονται (Facebook, Twitter και Google+). Διαπιστώνω πως πρέπει να έχεις πολύ χρόνο να τα παρακολουθείς, το ui με μπερδεύει και οι "φίλοι" μου αναμεταδίδουν άχρηστη πληροφορία τις περισσότερες φορές (σε λιγοστές περιπτώσεις μοιράζονται κάτι δικό τους ή αναμεταδίδουν κάτι που όντως το βρίσκω ενδιαφέρον). Επίσης ανησυχώ για τη δημοσιεύση προσωπικών δεδομένων (φωτογραφίες, μηνύματα κτλ). Να ξεγραφτώ είναι λίγο δύσκολο γιατί μέσω αυτών επικονωνούν μαζί μου άτομα που δεν γνωρίζω το email τους και έχουν τη συνήθεια να στέλνουν εκεί μηνύματα (παιδία δώστε μου το email σας, σας θερμοπαρακαλώ μη μου λετε κάνε με add στο facebook) και επίσης παίρνω μηνύματα για κάποια συμβάντα (πχ Facebook group για μπάλα που έπαιζα κάθε Πέμπτη).


Τα τελευταία 3 χρόνια αυτό που βρίσκω πολύ χρήσιμο είναι το RSS. Όταν νιώσω πως κάποια πηγή πληροφορίας έχει κάτι να μου πει τότε χρησιμοποιώ το Google Reader για να εγγραφώ στο RSS της. Έτσι δεν διαβάζω το What's Hot του Google+, τι λένε οι φίλοι μου στα circles του Google+ ή στο news feed του Facebook (συγνώμη παιδιά, ότι σας έχω φίλους εκεί δεν σημαίνει πως με ενδιαφέρουν αυτά που γράφετε) κτλ., αλλά αυτό που ακριβώς με ενδιαφέρει. Ενημερώνομαι για μουσική, δημοσιογραφικές ειδήσεις, ποδηλατικά νέα και θέματα προγραμματισμού.


Και κάτι ακόμα το IRC υπάρχει από το 1988... Μπορείς να κάνεις φίλους και εκεί. Παρακαλω μην κάνετε like το post. Μπορεί να μην ενδιαφέρει κανεναν μας. Αν δεν απατώμαι αν κάποιος το κάνει like θα το δουν και οι φίλοι του πως το έκανε like και πάει λέγοντας. Μύλος.
0