3ος ποδηλατικός αγώνας “Η Γέφυρα μας Ενώνει”

Στις 10 παρά ήμαστε στο Άνω Καστρίτσι να παρακολουθήσουμε τον αγώνα που διοργανώνει το πανεπιστήμιο Πατρών και ο Δήμος Ναυπάκτου. Η διαδρομή ήταν Ναύπακτος - Άνω Καστρίτσι και διοργανώνεται για τρίτη φορά. Οι συμμετοχές ήταν λίγες. Νομίζω πως είδα 70 άτομα να τερματίζουν, μεταξύ αυτών ήταν ένα mountain bike Carrera και ένα παλιό κουρσάκι αρχών 80's που οι νεαροί αναβάτες τους μάζεψαν αρκετό κόσμο (Μπράβο τους, μακάρι σύντομα να βρουν χρήματα να πάρουν αγωνιστικό ποδήλατο. Φαντάζομαι πως θα φαινόμουν σε θεατές και υπόλοιπους αθλητές με το υποδεέστερο τεχνολογικά ατσάλινο ποδήλατο μου δέκα χρόνια πριν σε αγώνες τριάθλου.)

Άμα είμαι καλά του χρόνου ίσως να δηλώσω και γω συμμετοχή. Να και μερικές φωτογραφίες από την προσπάθεια των αθλητών. Είδαμε τον αγώνα παρέα με τον Ζόραν τον παλαίμαχο ποδηλάτη από τη Σερβία στη σκιά ενός δέντρου, 200 μέτρα από τον τερματισμό.






















Παρόλο που είδα καλά ποδήλατα (κάρμπον τα περισσότερα) έχω την εντύπωση πως επιτέλους έχω ένα αξιοπρεπές ποδήλατο για αγώνες. Αν προπονηθώ και καταφέρω να αγοράσω και καλύτερους τροχούς έχω ελπίδες να χαρώ και εγώ κάνα αγώνα.







3