Τι παίζεται Οκτώβρη μήνα

Ο Οκτώβριος μπήκε αλλά ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι ποδήλατο να πάρω. Το περσινό Cannondale CAAD9 δεν είναι διαθέσιμο από Ελλάδα... και ρέπω προς την αρχική μου απόφαση να πάρω το Van Nicholas Mistral αν και μου περνάει απο το μυαλό το καινούριο CAAD10 με Shimano 105. Σημερα είναι και ο αγώνας της ποδηλατικής Σπαρτακιάδας!

Εν τω μεταξύ "μαζευώ" τον κώδικα για την εφαρμογή android που εργάζομαι τους τελευταίους 9 μήνες (και γράφω documentation... μια μικρή έκπληξη που επιφυλάσσω στους συναδέρφους δεδομένου πως μάλλον δεν διαβάζουν τα posts του weblog μου που παρεπιμπτόντως είναι ως εί το πλείστον προσωπικό και δεν με πολυενδιαφέρει να με διαβάζει κάποιος) . Κατά τα άλλα πετάλι, τρέξιμο και μπάλα! Οι ανηφόρες μοιάζουν πιο γλυκές και η κοιλιά μου πέφτει!

Να και κάτι που θα πάω με κλειστά μάτια που λένε... Dj Krush στην Πάτρα!
0