Ατσαλάκι!

Πρόσφατα αναβάθμισα το αγωνιστικό ποδήλατο μου με σκελετό κατασκευασμένο από χρωμόλη. Έβαλα σειρά Shimano Tiagra, ενα ζευγάρι ρόδες Fulcrum Racing 7 και παλουκόσελο Thompson Elite. Επίσης, άλλαξα το παλιό μπροστινό μου κέντρο με ενα Shimano 105 για 36 τρύπες και μου μένει να αγοράσω μια κασέτα 9 γραναζιών για την παλιά πίσω μου ρόδα (ένα δεύτερο ζευγάρι ρόδες είναι κάτι παραπάνω από χρήσιμο στη Πάτρα, η Αγίου Ανδρέου είναι αγροτικός δρόμος!).

Το ποδήλατο αγοράστηκε το 2000 με σκοπό να προπονηθώ και να αγωνιστώ στο πανελλήνιο πρωτάθλημα τριάθλου. Πριν 10 χρόνια δεν είχα ιδέα για ποδήλατα και στην πορεία ανακάλυψα τα λάθη που έκανα στην αγορά του ποδηλάτου...

Θέλω πολύ να πάρω καινούριο ποδήλατο με βασικό στόχο να συμμετάσχω στα αγωνίσματα της ΠΕΠΑ αλλά δεν εμπιστεύομαι τα carbon πλαίσια. Το "ατσαλάκι" μου στα 10 κιλά είναι βαρύ αλλά πολύ αξιόπιστο και είναι καλή επιλογή για προπόνηση και μετακινήσεις (σπίτι-δουλειά). Με το νέο παλουκόσελο έχει γίνει πολύ άνετο και έχω φέρει τα πατήματά μου εκεί που ήθελα (έψαχνα για όρθιο παλουκόσελο με διάμετρο 26,8 mm πολύ καιρό...).

Για επόμενο ποδήλατο μάλλον θα πάρω πλαίσιο από τιτάνιο και σειρά SRAM Rival (αμάν με το μονοπώλιο του γνωστού προμηθευτή της Shimano στην Ελλάδα. Προτιμήστε Campagnolo και SRAM!)

Καλές βόλτες και καλή χρονιά!
0