Η ονομαστική μου γιορτή

Μετά από ένα Σάββατο χάλια και μισή Κυριακή ακόμα πιο χάλια (κυριολεκτικά κοιμόμουν συνεχώς...) έβγαλα τους φίλους μου για φαγητό το βράδυ της Κυριακής με την ευκαιρία της ονομαστικής μου γιορτής. Μετά από μια γεμάτη εβδομάδα στη δουλειά και μερικές ακόμα μελανιές στο νέο άθλημα που λέω να πιάσω (έχω ασχοληθεί με volley, κολύμβηση, στίβο, ποδηλασία και τρίαθλο) καταλαβαίνω πλεον πως δεν είμαι το ίδιο ενεργητικός όπως στα 23 μου... Γυρνούσα από τη δουλειά μετά τις 8 συνήθως. Τις μέρες που έχω προπόνηση μάλλον νίωθω πιο καλά αλλά ουσιαστικά πάω σπίτι μόνο για ύπνο κατά τις 10 και μισή.

Τα ICEFaces τα δουλεύω αρκετά ικανοποιητικά πλέον αλλα με περιορίζουν κάπως τα components τους. Με τυραννά το εταιρικό pc. Άμα σηκώνω MySQL, Sailfin και Eclipse τα παίζει ο Pentium 4 στα 3 GHz με τα 2 GHz DDR2 και πάω για reboot. Μακάρι να είχα πάρει MacBook Pro... Το MacBook ίσως είναι κάπως περιοριστικό και δεν έχω επιχειρήσει να το χρησιμοποιήσω για προγραμματισμό. Επίσης κάθε φορά που κάνω αλλαγές στο κώδικα στα jsp πρέπει να κάνω redeploy και αυτό με καθυστερεί πολύ. Κάνω υπομονή...

Πάρτε και ένα τραγουδάκι...

0