Ποδηλατικό ατύχημα

Πληροφορήθηκα τις προηγούμενες βδομάδες από τα ΜΜΕ πως σκοτώθηκε σε ατύχημα (δολοφονήθηκε...) ενας 73χρονος Βρετανός ποδηλάτης εν ονόματι Ian Hibell. Αυτό όμως που αντιλήφθηκα, παρά μόνο πριν από 5 λεπτά μέσω κάποιου blog, είναι πως ο εν λόγω ποδηλάτης είναι πασίγνωστος σε όλο τον κόσμο για τις ποδηλατικές πορείες που έχει κατορθώσει εδώ και 40 χρόνια! Έχει διανύσει τόσα χιλιόμετρα όσα να πας από τη Γη στη Σελήνη και αντιμετωπίσει πάρα πολλές κακουχίες και κινδύνους. Είναι τραγικό να σκοτωθεί από 32χρονο οδηγό που έκανε κόντρες (μαρτυρία αυτόποτη μάρτυρα) στη ζούγκλα της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, που αφού τον χτύπησε τον εγκατέλειψε στην άσφαλτο...

Έχοντας αυτό στο μυαλό μου θυμάμαι και εγώ τις αναρίθμητες φορές που έχω αντιμετωπίσει δυσκολίες στο δρόμο με το αγωνιστικό μου ποδήλατο (αλλά και με το μικρό μου Brompton). Τις προάλλες στην επιστροφή μου από ποδηλατική προπόνηση (μετά από καιρό) αντιμετώπισα πάλι το ίδιο χάλι με τους οδηγούς ΙΧ. Μια Mercedes με προσπέρασε ξυστά (για να τον πιάσω τον μπαγάσα τον οδηγό στα επόμενα 200 μέτρα... στο μποτιλιάρισμα) και ένας άλλος οδηγός μου έκανε έντονες προτροπες να οδηγώ το ποδηλατό μου στα δεξιά (ενώ ήθέλα να στρίψω αριστερά στα επόμενα 50 μέτρα). Λόγω ηλικίας (έπιασα τα 30...) και μετά από 50 km ποδηλασίας μες στη ζέστη δεν έχω κουράγιο και ξεσπάω μερικές φορές σε βρισιές (κάποια στιγμή ίσως και να πιαστώ με κανένα στα χέρια, τα Shimano παπουτσάκια μου ίσως να σπάσουν κανά κεφάλι...).

Σεβασμός στους ποδηλάτες! Οδηγοί, δε σας κάνει τίποτα να πατήσετε φρένο και να προσπεράσετε σε ασφαλή απόσταση από τον ποδηλάτη. Θα χάσετε 3-4 δευτερόλεπτα και αυτό είναι όλο.

Αιωνία σου η μνήμη Ιαν! Σε θαυμάζουμε πολύ.

Links (Bike Brothers | BBC | Daily Mail | Βήμα | Ποδηλάτες, -ισσες Πάτρας)
0